pátek 30. března 2018

Budeme slavit Velikonoce

Budeme slavit Velikonoce! Přítel tak rozhodl. U nás na vesnici se Velikonoce už moc neslaví. Nepamatuji si, že by k nám za posledních osmnáct let někdo přišel a tak se vždy nabarvilo pár vajíček jen symbolicky a upekl se mazanec. Mamka občas v záchvatu dekorování pověsila pár vajíček, co jsem zdobila ještě na základce, na vrbu na zahradě a tím to končilo.


Jenže letos jsme už částečně přestěhovaní do nového domku v jiné vesničce kde nikoho neznáme, ale z okna jsem zahlédla celkem dost dětí. Přítel tedy doufá, že někdo přijde na koledu a my budeme mít příležitost se s někým seznámit.


Rozhodli jsme se tedy vyzdobit branku jako signál pro koledníky, že jsou u nás vítáni. Velikonoční dekorace jsem doma neměla a tak jsem narychlo improvizovala v Pepcu a Kik. Jiné roky mi tam nabídka přišla krásná, letos mě tolik neokouzlila. Nejspíš je to nejhezčí už dávno fuč. Kdo pozdě chodí - však to znáte.


Ze starých zrcadel dokonce pod mou rukou a trochou organzy vznikla silueta zajíce. Společnost mu na bráně dělají větve vrby s navěšenými vajíčky. Obyčejná platová za pár korun. To kdyby je náhodou někdo ukradl, aby mě to tolik neštvalo. I vchodové dveře jsem ozdobila. Tentokrát stačila suchá větev z břízy (kvůli té jsem šla na dlouhou procházku, jiná větev nepřipadala v úvahu) trocha organzy, plastové vajíčko, pár kuřátek a tavná pistole.


Není to asi nijak okouzlující, možná máte doma daleko hezčí výzdobu, ale myslím, že za rok vymyslím něco lepšího. 

Teď jen počkat do pondělí, jestli se u našich dveří opravdu někdo objeví...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..