středa 25. října 2017

OUUlíheň

Nepamatuji si, že by dřív byla tak široká nabídka. Popravdě ani nevím, zda byla vůbec nějaká nabídka. Hnízdečka pro miminka, o kterých dneska článek bude, jsem zaregistrovala  poprvé asi rok zpět, když o něm mluvila Bára z kanálu Barušminky


Ze začátku těhotenství jsem hnízdečko ani neřešila, jenže pak jsem ho začala  vídat na sociálních sítích víc a víc. Zajisté to bylo také způsobené tím, že jsem začala víc sledovat nastávající nebo už plně fungující maminky. Pár takových příspěvků a videí a máte pocit, že bez hnízda nemůžete fungovat. Můžete, ale jestli jste z té party nastávajících maminek, které jsou z prvního miminka tak nabuzené do nakupování všeho možného, tak ho zkrátka pořídíte taky. 



Prohlédla jsem bezpočet stránek, které mají hnízda v nabídce a hledala to "naše" které mě upoutá na první pohled. Chtěla jsem nějaké univerzální aby bylo jak pro holčičku tak pro chlapečka a pořád ne a ne něco najít a když už, tak recenze moc kladné nebyly. Nakonec mi většina odběratelů na instagramu doporučilo právě Olinku a její stránku OUUlíheň, kde jsem si šampiona našla hned. 



Uchvátilo mě hnízdo s motivem pandy ve světle zeleném provedení, ale u fotky bylo již napsáno PRODÁNO. Olinka sice přidávala fotky dalších výrobků, ale já byla prostě už zamilovaná. Po týdnu jsem se odhodlala a zeptala se, zda by bylo ještě ušít hnízdo s pandou a bylo mi přáno. Oli měla látku ještě na jedno a tak jsme se hned domluvily a za třicet dnů jsem měla balíček doma.


Termín dodání se může lišit, podle počtu objednávek před tou Vaší a nebo se trefíte do dovolené jako já. Objednávala jsem na přelomu června a července, takže mi čas dodání plně vyhovoval a ještě jsem měla do listopadu velkou rezervu. 



Hnízdo dorazilo pěkně zabalené ve velké krabici i s přáníčkem zdravého a spokojeného miminka.  Ušité je opravdu kvalitně a je i pořádně vycpané. Když budu upřímná tak řeknu, že předčilo moje očekávání. Cena jednotlivých hnízd se liší podle velikosti a také použité látky. Já objednávala těsně předtím než Olinka začala šít z autorské látky a musím říct, že i tato hnízda jsou nádherná. Moje pandí ve velikosti 1 vyšlo tuším na 950 korun.



Kromě hnízdečka si na stránkách můžete objednat i další věci pro Váš malý poklad jako mantinely, usínáčky, deky, polštáře atd. 

Podle nejnovějších informací se také už chystá přímo eshop, takže objednávání a nabídka výrobků bude ještě přehlednější.

1 komentář:

  1. Olinka je neskutečně šikovná. Začala jsem ji sledovat na YT ještě jako maminku jednoho děťátka, která točí klasiku - Spotřebováno, Spapáno, Novinky....a pak, na druhé mateřské začala šít. Nádherné věcičky pro miminka. Myslím, že právě hnízdečka na našem trhu chyběla. Určitě si pro malou jedno pořiď, bude se v něm cítit bezpečně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..