středa 17. ledna 2018

První Vánoce s miminkem

Přeji Vám pohodový středeční večer. Je už za půlkou ledna, ale já se i přesto rozhodla ještě krátce vrátit do loňského roku a konkrétně ke Štědrému dni. Dostala jsem totiž několik dotazů ať už od Vás a nebo od známých jak probíhal náš první Štědrý den s miminkem.


Nejčastější otázka byla, zda jsme kupovali Adélce dárky. Já jsem byla zastánce toho, že v necelém měsíci z toho nemá rozum a je zbytečné něco kupovat, že ji pod stromeček dáme věci, které budeme v brzké době už používat, ale kupovala jsem je už během těhotenství. Nakonec jsem stejně podlehla a koupila ještě nějakou tu drobnost. Kromě pěnových puzzlů, hrací deky v podobě ovečky, plyšového krtečka, želvičky a králíčka tak měla Adélka pod stromkem i svítícího Šmoulu, sadu overalu, bodýčka a bryndáku s medvídkem Pooh atd. Nic z toho jsme nebalili do papíru, protože to opravdu nemělo smysl. Ostatní rodinní příslušníci Adélce dárky zabalili a jednalo se převážně o oblečení, plenky, přebalovací podložky a dalších nezbytné věci. 


Samotný den byl náročný. Adélka moc nespala, jako kdyby tušila, že je ten den něčím výjimečný. Snažili jsme se dodržet nějaký ten režim. Chtěla jsem Adélku vykoupat, dát jí najíst a dát na chviličku spát, aby jsme se v klidu najedli. To bohužel nevyšlo. Malá princezna nemohla zabrat a i během večeře vyžadovala znovu kojení, takže jsem u polívky seděla napůl svlečená a bryndala polívku všude kde se dalo. 


Naší malou princeznu na chvilku udolalo až focení při kterém se zaujetím pozorovala světýlko a ozdobu kterou měla nad hlavičkou. Tyhle Vánoce byly ve všech ohledech náročnější. Po porodu s čerstvým miminkem, ne zrovna moc vyspalá, navíc u mých rodičů a po maratonu kolem koupě domu. Musím přiznat, že jsem byla ráda, že jsme si předali dárky a pak sedli k televizi a k cukroví.  Už teď se ale těším na další Vánoce, kdy už Adélka bude vnímat. Snad už to bude méně náročnější než letos.

Jaké byly Vaše první Vánoce s miminkem?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..