středa 18. října 2017

Výběr kočárku

Myslím, že o kočárku jsem měla celkem jasnou představu ještě několik let před otěhotněním. Pravidelně jsem házela okem na kočárky, které jsem míjela na ulici, které měli zákazníci navštěvující moje zaměstnání a samozřejmě jsem zkoumala i kočárky svých kamarádek. 


Z těch několika možností někomu vozit kočárek jsem si odnesla jeden fakt - otočná přední kolečka a nedej bože v provedení trojkolka nebrat! Pokaždé když mi kamarádka strčila kočár jsem byla nevrlá. Kolečko se věčně zasekávalo, vjet na obrubník bylo na vyšší dívčí a otočit kočárek na místě? na to ani ta vyšší nestačila. 

 Moje představa kočárku byla následující. Žádná otočná kolečka a v žádném případě ne plastová. Kočárek musí pružit aby s ním šlo krásně houpat jako se houpal ten v kterém jsem jezdívala já (ne že bych si to pamatovala). Samozřejmě nesmí chybět nastavitelné madlo, velký koš kam budu házet důležitě nákup, samotná korbička musí být dost prostorná a barva nejlíp tmavá aby ty fleky nebyly hned vidět. 


Hodně mě potěšilo, že když se téma kočárek stalo aktuálním, měl Lukáš podobné představy. Barvu chtěl zelenou popřípadě maskáčový vzor, ale řekněme si na rovinu, že takový výběr zase není a když je tak mimo cenovou relaci, kterou jsme si stanovili na cca 12 000,- nebo bylo úskalí v kolečkách. 
Po pár hodinách na internetu jsme vybrali kočárek značky Iglesina Sofia z kolekce roku 2015 v barevném provedení Marina (na některých e-shopech vedená jako Navy). Bylo nám jedno že za cenu cca 10 990,- budeme mít jen hluboký kočárek. Sporťák a první malou autosedačku jsem podědila po sestře a tak jsem nic víc neřešili. 

Na netu jsem si našla, že kočárek mají i u nás ve městě v prodejně kocarkykarlov.cz a tak jsem se vyrazila podívat. Bohužel na prodejně nebyl a na obhlídku jiných nebyl čas. Zhruba po měsíci jsem sebou vzala i Lukáše a doufala, že už kočárek bude skladem. Bohužel opět nebyl a tak jsme se alespoň podívali po prodejně. Kočárků s našimi kritérii (nejdůležitější jsou kolečka!) tam mnoho nebylo. Spočítala bych je na prstech jedné ruky a z toho třetina už byla v sekci bazar. 


Lukáše zaujal kočárek, který nesplňoval naše požadavky snad v ničem a tak jsem demonstrativně vytáhla světlý kočárek o uličku dál. A jak to tedy nakonec dopadlo? Každý jsme si stál za nově objeveným kočárkem, ve chvíli kdy jsem vracela ten svůj na původní místo Lukáš povolil a řekl tak tenhle. Ani jsem se nehádala když ukázal na kočárek stejné značky jen jiné řady a v jiném barevném provedení.  Kočárek jsem projížděla po prodejně snad 30 minut, pán nám ho ukázal ve všech směrech. Jak sundat kolečka, přendat příslušenství nebo ho složit do kufru. 


Nechtěli jsme otočná kolečka, trojkombinaci ani světlou barvu. Máme otáčecí kolečka, která jdou ale zastavit a nejsou plastová. Místo koše máme zapínací tašku a bílo šedou kombinaci se zeleným lemem. A ano je to trojkombinace za necelých 15 000,-. Našim srdcovým vítězem se stal kočárek Camarelo Avenger. 


Kočárek jsme si v prodejně hned objednali, zaplatili zálohu a domluvili se, že si ho v říjnu vyzvedneme již složený. Jaké bylo moje překvapení, když mi pán volal už o měsíc dřív, že kočárek na nás čeká. No nic, zatím ho má u sebe doma kamarádka co má na děti dost času a já doufám, že z něj budu nadšená stejně při běžném užívání jako jsem z něj nadšená teď. 



Nebyla bych to ale já, kdybych při návštěvě Prahy nezavítala do kamenné prodejny krteček.com kde měli náš původně vybraný kočárek. Však víte, máme tenhle ale zvědavost jak vypadá ten druhý tu zkrátka je. Co Vám budu povídat. Bylo to pro mě velké zklamání. Kočárek oproti fotkám na stránkách vypadal víc fórový, špatně se mi s ním manipulovalo už na prodejně a barva nebyla tak tmavá jak se zdála. Myslím, že většina by hádala, že jsem kočárek nechala na slunku celé prázdniny a barva mi vybledla. Svého rozhodnutí ohledně jiného kočárku nakonec vůbec nelituji, alespoň co se vzhledově týče. Funkčnost posoudím později a jestli je pohodlný Vám možná časem prozradí Adélka.




5 komentářů:

  1. Verů krásný kočárek jste vybrali :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Eri :-) Už se nemůžu dočkat až s ním vyjedu :-)

      Vymazat
  2. Netušila jsem,že máme takto nadanou sousedku.Až mě to překvapuje do čeho jsi se dala a že na to máš vůbec čas.Jestli pak to budeš stíhat i s malou?Klobouk dolů co se tu všechno dokáže probírat.U každého je to jinak. Soukromí je soukromí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá sousedko. Jsem trochu překvapená, že v dnešní době ještě někdo věří na soukromí. Na vesnici a zvlášť v té naší považuju soukromí za žánr sci-fi/fikce tady se totiž právě nejvíc ví o těch co si myslí, že mají soukromí. Dělám to x let a celou dobu jen když mám náladu, takže kdyby nálada s malou nebyla tak nebudou ani příspěvky. Čas s tím moc společného nemá.. Protože kdo chce ten si čas najde - na cokoli. Kdo si ho najít nechce tak sáhne pro výmluvu.

      Vymazat
  3. Ja myslim ze budes s otocnymi kolecky spokojena.ja je taky nechtela ale ty nafujovaci otocna kola jsou super. Mam tri deti a na dvojcata jsem mela kravu kocar 30kilovou bez otocnych kol a doted mam osypky kdyz vidim kocar bez otocnych kol. Ted mam na prcka otocna kola a boze to je tak pohodlny. Fakt parada. Myslim ze opravdu budes spokojena a myslim i ta svetla barva je lepsi. Mam cerny kocar a je tam fakt videt vse. Ten vas je nadherny a mmt tobe to taaaak slusi jak jsi tehotna. Uzivej si mimouska strasne to leti.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..