středa 19. července 2017

Nová rubrika: Mimčo a já

V březnu jsem Vám krom jiného slibovala i mnohem víc článků ze života. Když jsem to psala ani ve snu mě nenapadlo, že budu mít k dispozici i další námět o kterém se dá psát dlouhodobě i třeba několik let. Souhrou mnoha faktorů a dost velkou náhodou se ze mě letos stane maminka. O videa s miminkovskou tématikou je z Vaší strany opravdu velký zájem. Já se rozhodla netočit těhotenské deníky za jednotlivé měsíce, celé těhotenství si myslím, že shrnu v jednom možná dvou videích. Tady na blogu bych se ale mohla rozpovídat trochu víc. Nejenom o chvíli kdy jsem zjistila, že mám v bříšku překvápko, ale i to jak jsem to oznámila nastávajícímu tatínkovi, rodičům a přátelům. Jak probíhala vyšetření, z čeho jsem měla strach a zkrátka všechny ty starosti a radosti kolem. 


Každou středu se tedy příznivci miminkovké tématiky mohou těšit na článek s tímto tématem. Doufám, že se Vám články budou líbit a já se budu těšit na Vaše komentáře u dalších článků.

3 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář..