pondělí 17. července 2017

Dermacol: Textilní 3D masky na obličej

Už je to nějaký ten týden co mi zastoupení Dermacolu poslalo na vyzkoušení jejich novinkové textilní masky a to ve všech třech dostupných variantách. Já si testování hezky rozložila, a co týden to jedna maska. O všech třech variantách mohu říct, že jsou neuvěřitelně nacucané. Tekutina z nich doslova teče, takže jsem si musela při aplikaci vždy lehnout a dát si kolem krku ručník abych nebyla mokrá úplně všude. U některých holek jsem četla, že je tolik nacucané neměly a krásně jim držely na obličeji. Snad díky tomu, že já měla mokrý extrém, mi maska na obličeji nedržela, ale poloha vleže to jistila.


Každá z masek by se měla aplikovat na deset minut a poté si máte opláchnout obličej. Info o opláchnutí obličeje je uvedeno ale jen na info kartičce, kterou jsem dostala spolu s balíčkem, na samotném obalu tato věta chybí. Samozřejmě si masku můžete na obličeji nechat déle a poté ji nesmývat, to já osobně jsem si to nedovedla představit, protože mi pleť přišla pak ulepená.




Teď už ale k jednotlivým maskám. Jako první jsem sáhla po zelené variantě tedy Hloubkově čistící s výtažkem z broskví. Slibovala odstranění odumřelých kožních buněk a osvěžení.  Jako jediná ve mně neudělala žádný dojem. Parfemace byla příjemná, ale to je tak všechno. Tekutina z ní tekla úplně nejvíc, po ukončení aplikace se neprojevila žádná známka vyčištění nebo osvěžení. Jednoduše řečeno nic a nic a nic!


Druhá přišla na řadu modrá varianta Hydratační a vyživující. Parfemace medu mi běžně nevadí, ale tady jsem si nemohla nějak zvyknout. Možná (spíš určitě) je to způsobeno hormony ale bylo to jako dávat si na obličej masku s parfemací něčeho zkaženého. Přesto jsem se rozhodla že to překousnu a na obličeji ji nechám 10 minut. Po zhruba polovině začala štípat. Trochu jsem se bála, že to bude alergická reakce a já opuchnu nebo zčervenám, ale nakonec se nic takového nedostavilo. Po sundání jsem měla opravdu pocit, že si pleť něco vzala. Tváře jsem měla měkounkaté a na dotek příjemné. Kdyby mě neštípala na obličeji tak bych si ji tam klidně nechala déle. 


Poslední jsem si nechala červenou Intenzivně liftingovou. Vůně třešní mi vůbec nevadila a maska při pobytu na mé pleti ani neštípala. Jako jedinou jsem ji na obličeji nechala 20 minut a pleť byla opět spokojená. Tváře jsem měla opět měkké a vyživené a celkově mi přišlo že pleť je taková pevnější a svěžejší.


Celkově nejsem typ, který vyhledává plotýnkové masky. Daleko častěji sahám po maskách slupovacích, ale červenou variantu Intenzivně liftingovou  bych si za čas znovu ráda koupila. U modré mě od koupi odrazuje štípání a nerada bych teď něco riskovala a u zelené jsem nezaznamenala žádný výsledek a tak by to bylo jen mrhání penězi.


Masky seženete v drogeriích nebo na stránkách Dermacolu a každá vyjde na 69 korun.


Máte také ozkoušené tyto masky? Která na Vás udělala dojem a která naopak pohořela?


*Produkt mi byl zaslán v rámci spolupráce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..