pondělí 31. července 2017

BingoSpa tělové sérum s čokoládou a papájou

Krásné pondělní poledne. Dneska si dáme krátkou recenzi na sérum od značky Bingo Spa. K této značce jsem se dostala náhodou přes Silně exfoliační přípravek na nohy, který mě tak nadchl, že jsem chtěla zkusit i další věci. Krom jiných jsem si pořídila i tohle  tělové sérum s vůní čokolády a papáji.


Balení je velmi jednoduché bílé plastové s pumpičkou bez zbytečného potisku a dalších příkras. Čistě jen název, obrázek a z druhé strany složení a gramáž (150g). 

Samotné sérum má hutnější konzistenci, která se lehce roztírá a rychle se vstřebává. Bohužel hydratace je v mém případě nedostačující. Do patnácti minut vůbec nevím, že jsem se mazala. Nejvíc mě na produkt nalákala parfemace, o které jsem si myslela, že se mi bude líbit. I v případě parfemace se ale jednalo o přešlap. Neřekla bych, že jedna parfemace převažovala nad druhou a ve výsledku jsem měla pocit, že jde o vůni něčeho zkaženého. 

Se sebezapřením jsem sérum spotřebovala, bylo mi líto vyhozených 99 korun. Celkově bylo sérum pro mě propadákem. Špatná hydratace, parfemace a od poloviny balení už nefungovala ani pumpička. Z mé zkušenosti bych nemohla produkt doporučit, ale věřím, že pro někoho kdo nepotřebuje od "krému" velkou hydrataci by mohl být dostačující. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..