pondělí 12. října 2015

Kosmetické štětce: "EcoTools" a E.L.F.

Po delší pauze se vracím k představování sbírky kosmetických štětců. Dneska Vám ukážu předposlední sadu, kterou vlastním a dva štětce od E.L.F.


Delší dobu jsem sháněla sadu štětců do kosmetické taštičky a chtěla jsem levnou aby mi v případě zničení nebylo líto utracených peněz. Záměrně jsem zvolila Ebay, kde tahle sada vyšla na cca 60 - 80 korun. Od pohledu jsou kopií štětců EcoTools, ale říkala jsem si, že to nevadí, že dneska už se kopíruje kde co. Kámen úrazu je fakt, že tyhle laciné štětce se za skutečné EcoTools vydávají. Je na nich natvrdo vyražené logo značky. Fuj! Palec dolu. 



Kabuki:  6,6 cm z toho 4,5 cm štětiny


Štětiny jsou jemné, ale dost řídké. Po několika vypráních štětiny vypadávají a sahám po něm pořád méně a méně. 



Štětec na pudr 13,2 cm z toho 4,2 cm


Štětiny jsou opět jemné, po pár umytích se ovšem štětiny rozlézají do všech stran a sahám po něm jen při ometání popadaných stínů pod oko. Rukojeť je špatně nalepená a celkově není ani moc hezká.


Blending štětec: 11,5 cm z toho 2 cm štětiny


Nejpoužívanější štětec z celé sady. Štětiny jsou sice špatně zastřižené, ale protože blending štětců mám málo tak se ho snažím používat jak jen to jde. Rukojeť je opět špatně zasazená, ale na případné přelíčení na cestách opravdu postačí. 


Štětec na stíny: 10 cm z toho 1,3 cm štětiny


 Štětiny jsou syntetické a vhodné spíše na krémové produkty typu Color tattoo. Opět není nejlépe zastřižený ale právě díky tomu se s ním dobře dostanu pod spodní řasy při vykreslování barevné linky. 




Celkově mě tato sada zklamala a to hlavně díky vyraženému logu značky. Štětce se v nouzi dají použít ale na denní líčení je opravdu nemohu doporučit. 

Co se týká štětců E.L.F. tak ty jsem si objednala celkem tři a to ze základní řady, která vychází kolem 39 korun. Štětec který je na stránkách prezentovaný jako blending brush už nejspíš nemám, nemohu ho nikde najít. Žádná škoda to ale není. Byl špatně střižený, tvrdý a píchal. Spíše než blending to byl pencil brush. 

Zkosený štětec: 16,2 cm z toho 1 cm štětiny v nejvyšším bodě


Je určený k vykreslování záhybu oka, ale mě tak vůbec nevyhovuje. Používám ho na nanášení rozjasňovače pod obočí a na lícní kosti. Není úplně špatný, ale jeho funkci zastane kterýkoliv jiný štětec z mé sbírky. 



Plochý štětec na stíny: 14,5 cm z toho 1 cm štětiny


 Štětiny jsou hrubé a špatně střižené. Svou práci i přesto odvede. Po několika vypráních se mi rozlepil a rukojeť byla obalená dalšími štětinami. 



 Věřím, že spoustě lidí budou tyto štětce od E.L.F. vyhovovat, ale moje srdce si úplně nezískal ani jeden štětec.  Kompletní nabídku štětců této značky si můžete prohlédnout zde.

Předchozí díly kosmetických štětců:

1 komentář:

  1. Moc pěkný článek, už se těším i na video.
    A zvu tě na svou narozeninovou soutěž.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..