pondělí 3. srpna 2015

Dermacol - Lift&Matt day cream

Hezký pondělní večer přátelé. Dnešní recenzi jsem se rozhodla věnovat svému svatému grálu, kterým začíná moje každodenní líčící rutina. Není jím nic jiného než matující denní krém od značky Dermacol. 


Své první balení jsem dostala v nějaké krabičce krásy a původně jsem ho chtěla někomu darovat. Jenže pak přišel den kdy mi došel můj oblíbenec od Ryor a já nouzově sáhla po tomto krému. Ten den jsem objevila svatý grál a od té doby si prakticky jiný krém nekupuji. 



Hydratační, dlouhodobě zmatňující denní krém s aktivní složkou EVERMATTM až o 32 % snižuje tvorbu kožního mazu a viditelně zmenšuje vzhled pórů*. Extrakty z mořských řas aktivují přirozený proces regenerace buněk, obnovují elasticitu pleti a redukují vrásky. Intenzivní hydratační složka optimalizuje zásoby vody v pokožce a dodává jí dlouhotrvající pocit svěžesti. Lehká, výborně vstřebatelná textura je vhodná pro normální, smíšenou až mastnou pleť. *testováno in vivo



Krém je určený pro normální, smíšenou až mastnou pleť. Já osobně mám hodně mastnou T- zónu se sklonem k akné. Při používání krému se mi akné hodně zlepšilo a pokud není venku nad třicet stupňů tak mou pleť zmatní až na cca 10 hodin což pokládám za hodně dobrý výsledek. 


Konzistence je hutnější ale dobře se roztírá a rychle se vstřebává. Nemusím tedy čekat než začnu nanášet makeup. 
Mezi další benefity rozhodně patří fakt, že neucpává póry je bez parabenů a silikonů. Absence silikonů mě hodně překvapila. Ptáte se proč? Nedávno jsem si totiž vymačkala trochu krému do cestovního kelímku, který jsem po jednom použití zapomněla zavřít. Po několik hodinách se krém proměnil v hmotu nápadně připomínající silikonovou bázi. Těžko říct, která ze složek krému tento přerod zapříčinila. 


Menši mínus je pro mě balení v tubě, protože se zbytek krému špatně doluje ven a je nutné tubu pak rozstřihnout a věřte, že se to opravdu vyplatí. 

Závěrem by se ještě hodilo zmínit, kolik tenhle zázrak stojí. Cena za 50ml je 199,- což je pro někoho hodně, ale čas od času se dá sehnat ve 30% slevě kde si ho většinou pořizuji i já. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..