středa 22. července 2015

Blogerský sraz


Zdravím všechny své věrné čtenáře a odběratele a přináším Vám snad potěšující zprávu. Několikrát mi přišel vzkaz, že by mě ta nebo ona slečna ráda potkala, vyfotila se nebo si jen popovídala. No a jak už jsem v minulosti avizovala tak jsem na popud Eriky přeci jenom začala nad srazem uvažovat a abych na to nebyla sama přizvala jsem s Erikou ještě nějaké další bloggerky / youtuberky a domluvila detaily. 


Výsledkem je sraz, který proběhne tuto sobotu 25. července v Praze na Vyšehradě. Sraz bude mezi jednou a půl druhou u výlezu z metra na straně kde je park a také "bistro" Yam Yam. V půl druhé se pak odebere do parku, kde si sedneme na lavičky nebo na trávu a budeme si povídat o všem možném.

V případě, že nestihnete přijít ve stanovenou dobu tak nezoufejte. S největší pravděpodobností nás najdete na lavičkách či trávě nad rotundou sv. Martina. Pro jistotu sledujte naše facebookové a instagramové profily. 

Těším se na Vás a spolu se mnou i Erika, Verunka a Alča. 



Kde nás můžete sledovat:

Alča
Blog
Facebook
Instagram

Erika
Blog
Facebook
Instagram

Verunka
Blog
YouTube
Facebook
Instagram

Já:
Facebook
Instagram

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..