středa 29. dubna 2015

Tohle není kniha

Nedávno jsem Vás seznámila se Destrukčním deníkem a dnes tu pro Vás mám věc na stejném principu s názvem Tohle není kniha. 


Stejně jako u destrukčního deníku je zde cílem "knihu" kreativně poničit. Stejně jako u deníku tu jsou zadány úkoly a je jen a jen na Vaší představivosti a kreativitě jak je splníte. Za mě osobně jsou daleko záludnější než v deníku a také podle obrázků a videí na internetu to vypadá, že celkově lidé fandí více deníku. No nevadí. Jsem odhodlaná postavit se výzvě a úkoly splnit. A jak mi to jde můžete samozřejmě sledovat prostřednictví článků zde na blogu. 



U tohoto úkolu mě otravuje už představa, že jí natírám něčím lepkavým. Počítá se to také?


Nakreslit nic je taky úkol na zamyšlení. jsem zvědavá za jak dlouho mi blikne :-)


Na studánku přání se vyloženě těším. 


Co myslíte, že okolí bude vadit víc? Moje koktavé čtení nebo to, že kreslím na chodník?


Jak jsem si to přečetla napadla mě jedna věc, ale nejsem čuně, tak nic :-D


Napište mi jestli máte třeba Destrukční deník a nebo zrovna Tohle není kniha a když budete chtít můžete připojit i odkazy na své výtvory. Ničení zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..