pondělí 16. února 2015

theBalm: Mary-Lou a Cindy-Lou (Manizer)

Vítám Vás u další psané recenze. Podle pracně sestaveného rozvrhu sice dnes mělo být video o štětcích, ale nebyla bych to já, kdybych zase neprokrastinovala a nenechala vše na poslední chvíli. Na chvíli, kdy můj hlas bez varování zmizel neznámo kam a zanechal mi jako společnost jen herečku a bolest všech svalů, kloubů a já nevím čeho všeho. Hned jak se uličník jeden vrátí dočkáte se i výše zmíněného videa, slibuji!


Teď ale hupky dupky na hvězdy dnešního článku. Dáme si rovnou sesterské duo, které jsem již ukazovala několikrát a dnes se konečně ukážou i ve vlastním článku. Už podle názvu je jasné, že půjde o rozjasňující krásky Mary-Lou a Cindy-Lou, které má na svědomí značka theBalm. Pokud se o značce chcete dozvědět více stačí kliknout



První co upoutá pozornost je bezesporu obal. Plastový, ale přesto hodně bytelný s "potiskem" retro holky zabásnutý za svou krásu mi přijde prostě super. Nebudeme si ale lhát, tahle holčina se svou krásnou ani zdaleka neblíží té nádheře uvnitř. 


Mary-Lou má nádhernou zlatavou barvu s jemným shimmerem. Vůbec se nemusíte bát otravných třpytek jako u jiných rozjasňovačů, tahle kráska to umí rozbalit i bez nich. Konzistence je krásně máslová (pro srovnání třeba stíny Inglot z kolekce Noble) a pigmentage je opravdu úžasná, proto stačí opravdu jen lehké poťupání štětcem nebo prsty. 


Celá tahle paráda má 8,5g, takže si troufám říct, že vydrží věky a navíc je úžasná i jako oční stíny. Skvělá pigmentace, skvělý odstín a nepřekvapivě skvělá výdrž. I když si neustále sahám na obličej dokáže se mnou vydržet i 12 hodin. Je to zkrátka věrná kamarádka nejen do práce, ale i na mejdan. A třešničkou na dortu je praktické velké zrcátko, které je součástí obalu (konečně zrcátko k něčemu!).


A co by to bylo za sestru kdyby si Cindy-Lou za svou krásu taky nešla hačnout do chládku. Balení , gramáž nebo pigmentaci nemá smysl popisovat, platí tu to samé jako u Mary-Lou. Co ale stojí za pár řádků je její broskvová barva opět s lehkým shimmerem, která bude skvělou přítelkyní všem, které nemají rádi zlaté rozjasňovače. 


V obalu sice na první pohled nijak nezáří, ale na tvářích a navíc za slunečného počasí to umí rozbalit stejně jako Mary. 


A jako důkaz místo slibů swatche. Sluníčko mi nepřálo, takže jen za denního světla, ale i tak si myslím, že to má grády. 

Hezky z blízka. Ať si můžete poslintat klávesnici :-)

Mary-Lou / Cindy- Lou


Obě ségry mám strašně ráda a používám je každý den. Musím se ale přiznat, že ač moje srdce víc prahlo po Cindy nakonec více používám Mary. Těžko říct, zda je to tím, že je u mě v šuplíku už delší dobu a nebo tím, že se mi ta zlatavá barva zkrátka dostala pod kůži.

Máte doma taky jednu z holek nebo snad obě? 

1 komentář:

  1. Mary Lou mám už dlouho, ale pořád jsem nebyla schopná koupit Cindy, kterou chci. Ale teď jsem si říkala, že jak jsou v parfums ty testery, že ji vyzkouším a uvidíme. No ještě tam musím zajít :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..