pondělí 8. prosince 2014

Jak to matlám já: Morticia Addams


Dnešní líčení je opravdu zmatlané. Inspirací mi měla být Morticia Addams,na kterou dělala tutoriál nejen Lara ale i Markét. Musím říct, že mě se jejich líčení moc libilo ale samotné se mi tak dramatické nepovedlo i tak ho ale zveřejním. A opravdu jsem se na těch fotkách neměla mračit. To měl být pokus o drsný výraz alá Morticia :-D Dnešní líčení je zkrátka taková parodie.



Kdo by nevěděl jak Morticia vypadá, tak zde je v celé své kráse. Já ač jsem se snažila co nejvíce přiblížit předloze, tak ve výsledném efektu stíny na fotkách vypadají, že mají jinou barvu. 


Problém mi dělalo i samotné dokreslování obočí. Ještě jsem se pořádně nenaučila dokreslovat své obočí ani na denní nošení natož abych to své dokázala transformovat do podoby toho jaké má Morticia. Ale jak se říká cvik dělá mistra. Tak snad to tak v budoucnu bude.








3 komentáře:

  1. Verů, moc pěkné líčení, opravdu obdivuji práci s konturováním, také bych jednou toto chtěla umět :-)) super rty a obočí :-))

    OdpovědětVymazat
  2. :-D :-D Tváříš se hrozně vtipně, zasmála jsem se :-)
    Jinak ta rtěnka je boží :-)

    OdpovědětVymazat
  3. kočko, je to paráda :) hlavně ta první fotka, jak stříháš růži, ta se povedla :)) a pózování je taky super :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..