pondělí 14. července 2014

Kosmetické štětce: Jessup

Dnes jsem tu s dlouho očekávanou recenzí na kosmetické štětce zakoupené na Ebay. Konkrétně se jedná o značku Jessup, i když při objednávce na fotkách, žádná značka vidět nebyla. Ještě v úvodu bych ráda uvedla, že se nejedná o plnohodnotnou recenzi, protože štětce mám teprve dva měsíce a tak se jedná spíše o první dojmy.


Celá sada deseti štětců mě vyšla včetně poštovného, které bylo zdarma na cca 335 korun. Na Ebay tyto sady můžete najít pod názvem „10pcs Professional Cosmetic Makeup Brushes Set Foundation Eyeshadow brush Tools“ v několika barevných kombinací, což ocení zejména milovníci barev, jako jsem já.




Jak už jsem zmínila výše, sada obsahuje deset štětců se syntetickými štětinami, pět na obličej a pět na oči, které jsou vlastně zmenšeninou štětců na obličej, takže jako základní sada na oči se moc využít nedá. Na to pozor!




Začneme štětci na obličej.

Round top (16 cm z toho 2,5 cm štětiny)


Krásně hustý štětec, kterým zapracován make up. Tenhle typ štětců mám vůbec nejraději. Kdybych se měla do konce života obejít jen s jedním štětcem na obličej, byl by to právě round top.


Angled top (16 cm z toho 2,5 cm štětiny v nejvyšším bodě)


Štětec vhodný na tvářenku, nebo v mém případě spíš na konturování. Opět hodně hustý a příjemný na tváři.



Tapered (17 cm z toho 3,5 cm štětiny)



Štětec, který svým vzhledem připomíná tužku. Z celé sady ho využívám nejméně. Myslím, že se dá v klidu použít jak na korektor, tak i na konturování nebo na rozjasňovač. Jako jediný mi přijde, že má štětiny jiné, spíš taklonové.


Flat Angled (16,7 cm z toho 3,2 cm štětiny)


Většina používá štětec na zapracování make upu, ale já ho mám mnohem raději na tvářenku. Je krásně hustý a jemný, ale bohužel „pustil“ několik štětin. Štětiny úplně nevypadávají, ale povylezou a zůstanou trčet. Nic co by nespravila chvilka s nůžkami.


Flat (15,5 cm z toho 2,5 cm štětiny)


Další štětec na zapracování make upu, který občas tak i použiji. Ovšem má stejný problém s pouštěním štětin jako výše zmíněný Flat Angled.


Následují štětce na oči. Jelikož v nich osobně nevidím žádný rozdíl a všechny používám stejně, totiž na blendění nebo chcete-li ztrácení stínů nebudu už se u jednotlivých štětců více rozepisovat. Všechny jsou krásně husté a jemné a jsem s nimi velmi spokojena.


Round top (18,5 cm z toho 1,5 cm štětiny)



Angled (18,7 cm z toho 1,7 cm štětiny)





Tapered (18,2 cm z toho 1,5 cm štětiny)




Flat Angled ( 18,5 cm z toho 1,7 cm štětiny)




Flat (18,2 cm z toho 1,5 cm štětiny)






Předchozí díly kosmetických štětců:
Real Techniques
Sedona Lace


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..