pondělí 2. června 2014

Kosmetické štětce: Real Techniques

Po delší době jsem tu opět s recenzí na další sadu kosmetických štětců. Tentokrát to jsou štětce značky Real Techniques. Myslím, že většina z Vás o nich alespoň slyšela. Ti znalejší vědí, že jejich autorkou je Samantha Chapman což je youtuberka, vlogerka  a vyhledávaná vizážistka.


Tyhle štětce musí být naprostý zázrak, když jejich mámou je holka co se vyzná, nebo ne?

Můj první štětec z dílny Sam byl Stippling brush zakoupený na e-shopu Galaxie přání. Stál bez poštovného 389 korun a já se na něj těšila jako malá holka. Prvotní reakce už jsem vypsala tady a ani postupem času se to moc nezměnilo.

Štětec měří 15 cm  z toho 2,5 cm jsou taklonové štětiny. Průměr štětce je překvapivě malý a štětiny prvních pár měsíců pěkně koušou než se operou a začnou být na obličeji příjemnější. Možná jsem trochu rozmazlená nebo jen upřímná. Dnes už mám ve sbírce i příjemnější Stippling, ale i tak je tenhle stále vyhledávaný a používaný. 


Chtěla jsem Real Techniques dát další šanci a tak jsem zvolila limitovanou edici štětců Duo-Fiber. Objednávala jsem z omlazeni.cz ale vy je v případě zájmu seženete například zde nebo zde

Sada obsahuje tři štětce opět s taklonovými štětinami a pro mě opět nic moc!

Velký štětec měří 18 cm z toho 5 cm jsou štětiny. O nějaké hustotě se tu nedá ani mluvit. Štětec je hodně řídký. Make up se s ním nanášet nedá, štětiny se slepí a vy na obličeji tvoříte jen čáry. Na pudr se dá použít jakž takž. Já ho využiju na hodně pigmentované tvářenky, protože tak mohu kontrolovat intenzitu na své tváři.


Menší štětec na konturování měří 16 cm z toho 3,2 cm jsou štětiny. Hustota opět žádná sláva. Na konturování je ale dobrý. Já ho po čase vyměnila za jiný a tímto nanáším rozjasňovač na lícní kosti.


Jako poslední je tu blending brush. Celková délka štětce je 14,7 cm z toho 2 cm štětiny. Opět řídký, na blendění stínů za mě naprosto nepoužitelný a navíc píchá. Využití našel na nanášení rozjasňovače pod obočí, ale to je tak jedné.


Celkově se jedná spíš o další zklamání. Službu těchto štětců zastanou i mnohem levnější štětce. Sadu Core jsem neměla šanci vyzkoušet ale podle fotek soudím, že je daleko lepší a tak jestli Vás Real Techniques oslovují investujete spíše do této sady. 


 Další recenze kosmetických štětců:
Úvod
Sigma - make me crazy
Madame Lambre

6 komentářů:

  1. Tobě to slušíííí.
    Ale štětce mě teda nezaujaly :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Štětce mě nezaujaly už na první pohled. Jsem se docela obávala, že až to dočtu do konce, že s nimy budeš spokojena. Já na poprvé sáhla po HAKURO. Abych řekla pravdu vůbec se v nich nevyznám, jsem štětcový nováček, ale ty HAKURO jsem si hodně oblíbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si na štětce Hakuro dlouho brousila zuby, ale dlouho trvalo než se otevřel e-shop a nakonec jsou většinou vyprodané, takže jsem sáhla po jiných. zatím nemám potřebu si je tedy kupovat, ale kamarádka si je chválí, až na to že jí popraskala většina rukojetí, ale to prý neřeší.

      Vymazat
  3. Musím říct, že já RT štětce opravdu zbožnuji proto mě tvůj názor na ně překvapil, ikdyž musím říct, že duo-fiber sada se mi líbí uplně nejmín:)), ja mam sady Starter set a Core collection a používám je už více jak rok téměř každý den, a jednotlivě mám powder, blush a expert a na ty si nemůžu vůbec stěžovat, nevypadl z nich ani chlup, drží tvar a jsou krásně husté a jemné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona opravdu většina říká, že tenhle stippling a ta sada Duo-fiber je málo podařená. Myslím, že s Core collection bych byla spokojená, ale podobné štětce už jsem doma měla a chtěla jsem další druh štětců, bohužel to nevyšlo. Jsi další která mě utvrdila, že jsem zkrátka udělala při výběru chybu.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..