pondělí 12. května 2014

Tag: Perfektní paletka

Je tu pondělí a je na řadě téma líčení. Nespadá sem ovšem jen tutoriál či fotky líčení, ale i videa nebo články týkající se přímo líčidel. Tentokrát má volba padla na tag o paletkách a musím přiznat, že se mi do točení tohoto tématu nechtělo. Proto jsem se rozhodla pro písemnou formu. Přeci jenom poslední dobou moc nepíšu a tak to bude, alespoň doufám, příjemná změna. 

1. Paletka s nejhezčím obalem



Musím přiznat, že nevlastním paletku, která by měla nádherný obal a já nad jeho krásou juchala od rána do večera. Většina mých paletek je černá a popravdě většinou zmiňovaná Naked (je jedno jaké číslo) nijak úchvatné obaly také nemá. Šla jsem na to od lesa a říkám že nejhezčí obaly mají paletky Sleek, ovšem mám namysli ty papírové krabičky ve kterých samotná paletka přijde!

2. Nejlepší pigmentace


Milovníci Urban Decay musí prostě prominout, za mě nejpigmentovanější jsou zkrátka stíny Inglot. Konkrétně řada Noble je opravdu nářez. 

3. Nejvíce variabilní


Já vám nevím! Vlastním paletky Naked a mám tři sestavené paletky Inglot a tři paletky Sleek s každou z nich dokážu vytvořit jemné líčení na den ale i výrazné na večer. vybrat jen jednu - to by byl snad hřích!

4. Nejlepší pro cestování


Všichni říkají Naked! Já si osobně neumím představit, že bych si takhle drahé paletky brala někam na dovolenou.  Když mám někam cestovat tak s mini paletkou od NYC která má i rozjasňovač. 

5. Největší zklamání.


Překvápko! Pro mě asi Naked original. Čekala jsem pecku a ve finále to není tak úžasný máslový a pigmentovaný stín. Inglot jsou lepší, ale určitě nelituji, že ji vlastním.

6. Nejméně používaná paletka


Paletka 168 odstínů. Kupovala jsem ji úplně na začátku svého blogování abych měla co nejvíce stínů  a postupem času ji vytlačila paletka od Inglotu, Sleek a dalších značek. Na blbnutí je ale úžasná. Tolik barev pohromadě nikde jinde nemám.

7. Nejmilovanější paletka


Všechny. Proto se jich nedokážu vzdát. Ty co mě omrzí prostě pošlu dál...

8. Kterou paletku by sis vzala na opuštěný ostrov

Žádnou. Na opuštěném ostrově se nepotřebuji líčit..


2 komentáře:

  1. Ty papírový přebaly jsou u sleeku važně pěkný,ale ještě hezčí má The Balm :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bez pochyby. Bohužel zatím žádnou paletku od TheBalm nevlastním. Brousím si zuby na NUDE, ale to až za odměnu až budu zaměstnaná. Zatím hezky budu používat co je doma v šuplíku. Mám zákaz na kupování víš? :-D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..