pondělí 23. září 2013

Catrice - tvářenky

Jedním z důvodů proč mám ráda Catrice je i fakt, že nechrlí tak rychle limitky. A tak se mi poštěstilo, že některé youtuberky mluví o limitce HIP TRIP už někdy od dubna (dejme tomu ..) a já si věci z ní mohu koupit i v září. A to mi dělá sakra radost.


Obal na cestovní pas LE HIP TRIP jsem si moc přála. Když jsem na něj narazila poprvé, nechala jsem ho tam a pak se dlouho proklínala. Když tam i po třech měsících stále čekal, už jsem neváhala ani vteřinu.


Tvářenka Defining blush 070 Pinkerbell mě též zaujala na první pohled, ale rozhodla jsem se dodržet zákaz nakupování a byl na sebe i pyšná. O týden později byla moje pevná vůle fuč a já mám zase o tvářenku víc. A kdyby jen o jednu..


Při cestě ke kase jsem nezapomněla na zastávku u výprodejového stojánku a za 29,90,- našla dvě tvářenky též od Catrice a to v odstínu  040 Chocolate Cream a 050 Apricot Smothie. 




 Za stejnou cenu se tam povaloval i rozjasňující pudr z LE spectaculART v odstínu C01 Artfully Lustrous. No musíte uznat, že za tu cenu jsem to tam nemohla nechat i když toho mám doma už kvanta. 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..