pátek 2. srpna 2013

Nákupní košík - červenec (kosmetická část)

Každý měsíc když sepisuji nákupy za uplynulý měsíc si říkám, že utrácím až moc a že bych měla přibrzdit. Jenže je tolik věcí, které si přeju mít. I když dnešní seznam vypadá krátce, spoustu věcí jsem zařadila do samotného postu a tady je nebudu opakovat.  Uvidíme, zda se některý měsíc dočkáme seznamu o třech věcech nebo celkového výpadku nákupů. No, tomu sama nevěřím.


Catrice – Prime and Fine, Highlighting Powder for a Luminous Glow (Rossmann/Budějovická 119,-)

Konečně rozjasňovač bez velkých třpytek. Sháněla jsem ho opravdu dlouho. Tenhle je v jemné meruňkové barvě a má slušnou výdrž. Chystám samostatnou recenzi a tak se tu víc rozepisovat nebudu.



Dermacol – Lip Seduction (Rossmann 99,-)

Rtěnky vůbec nepoužívám a mluvila jsem o tom i v tomto článku. Tak proč? Uchvátilo mě to otvírání. „Klik“ baví mě si s tím hrát. Jsem jako malá. Vybrala jsem si odstín 2, který nejvíc odpovídá mé přirozené barvě rtů, takže není téměř vidět, že nějakou rtěnku mám.



NYC – Individual Eyes (Rossmann 89,90,-)


Původně jsem kolem ní procházela bez většího zájmu. Jenže pak o ní LU dělala video a já jí zas nutně musela mít. Vybrala jsem si variantu pro modré oči, protože si myslím, že tyhle barvy mi prostě sluší víc. Navíc se mi líbí, že paletka obsahuje i rozjasňovač – tentokrát ve stříbrném tónu. Zatím ji poctivě testuji a tak v budoucnu můžete očekávat recenzi.


Rimmel – Stay Matte 001 Transparent (Rossmann 75,90,-)

Vychvaluje ho spousta bloggerek i youtuberek. Pudrů mám doma docela dost a tak jsem se nákupu vyhýbala. Nakonec když je teď v akce, řekla jsem si proč ne. Pudr má zmatnit pleť a zabránit nebo potlačit lesknutí. Časem na něj asi napíšu samostatnou recenzi, protože zatím jsem ho vyzkoušela cca 5x a moc nadšená z něj nejsem. Ještě mu dám párkrát šanci, než se ho rozhodnu odpískat.



* Pozadí pro Stay Matte tvoří moje nová kosmetická stolička s potiskem Time Square. Koupila jsem ji v sadě se stolkem za necelých dvěstě korun v Kauflandu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..