sobota 24. srpna 2013

Moje (Ne)ombre vlasy

Ombre zasáhlo, co se dalo. Oblečení, nehty i vlasy. Loreal nedávno uvedl na trh tři odstíny barev, pomocí kterých, docílíte ombre efektu jednoduše u vás v koupelně.


Co se týče mého názoru na tenhle trend, nemám vyhraněný názor. Někomu sluší někomu ne. Já si barvu nekoupila za účelem mít ombré vlasy. Dlouho dobu jsem se barvila na tmavě hnědou, a protože se barvím zásadně doma a sama neumím si dobarvit odrosty a tak vždy barvím celou délku vlasů. Konce vlasů mi tím pádem neustále tmavnou a tmavnou. Od letošního roku jsem se rozhodla dát vlasům pohov a nechala je odrůstat. Z mé světlé blond se za léta barvení stala středně hnědá a přechod na černé konce mi dost vadil.


Po barvě slibující ombré efekt jsem sáhla se záměrem, že mi konce odbarví do barvy, kterou mám u kořínků. Nejdříve jsem barvu testovala na pramenu, abych věděla jak dlouho nechat barvu působit. Naivně jsem si myslela, že bude stačit tak deset minut, vždyť slečna na krabičce má efekt po 45 minutách neuvěřitelně světlý. Čekám 10 minut, pak dvacet a nakonec nechám 45 minut. Barvu z pramenu smyji a nic. Nanáším barvu na zbytek vlasů a čekám 45 minut. Vlasy umyji, vysuším a nic. V nádobce mám ještě půlku barvy jedu druhé kolo, pro pramen na temenu hlavy je to už kolo třetí. Vlasy mám pokryté a do deseti minut moje vlasy barvu pohltí a vypadá to jako bych v nich měla nasypaný suchý šampon, který jsem zapomněla vyčesat. Po celkových 90 minutách smývám opět barvu, vlasy opět suším a mám je o odstín možná dva světlejší s rezavým nádechem. S tím zrzavým nádechem jsem počítala ale s tím, že budu 90 minut odbarvovat vlasy a oni téměř nezmění barvu to je podpásovka.



Vlasy mám světlejší a tak jsem spokojená. Pokud bych ale chtěla stejný efekt jako slečna na krabičce, byla by tahle barva pořádný propadák.

Máte s touto barvou zkušenosti? Chytla Vám na barvené vlasy nebo máte smůlu jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..