sobota 13. dubna 2013

Na výprodeji Essence, Catrice a dalších


Všichni určitě víte, kde jsem byla včera kolem dvanácté hodiny. Ano, na výprodeji kosmetiky Essence a Catrice. Dnešní článek tedy věnuji výprodeji.


Na úvod musím říct, že jsem mimopražská, takže jsem musela přetrpět hodinovou jízdu vlakem s hodně „ujetými“ lidmi. Chlapec sedící naproti mně si neustále broukal, a měl plíseň na nehtech. Poté nastoupil pár, a slečna mě terorizovala, zda si nemohu přesednout. Jako důvod udala fakt, že mají skupinovou jízdenku, a když nebudou sedět vedle na sedadle, jízdenka bude neplatná. Bez komentáře!


Zpět k tomu hlavnímu.  Z Karlova náměstí jsem podnikla  „dlouhou“ cestu tramvají do zastávky Belárie. Za tu dlouhou cestu zase můžou spolucestující, kteří se fackovali, kopali a přetahovali o sluchátka k ipodu.


Trochu jsem se bála, že budu při hledání domu, kde se výprodej konal bloudit, ale je vidět hned z tramvaje a když projdete podchodem na druhou stranu, vyjdete přímo před ním. Zabloudit je tedy nemožné! Na místě jsem byla přesně ve dvanáct a spousta děvčat už opouštěla prostory s plnýma taškama. Vystála jsem si frontu na košíček a vrhla se mezi ostatní.

Kategorie za pět korun - testery jednotlivých rtěnek, korektorů, stínů a pudrů.


Kategorie za deset korun - některé lesky, tužky na oči, menší laky a stíny v klasickém obalu.


Kategorie za dvacet korun -  tvářenky, řasenky, pěnové oční stíny, paletky očních stínů.


Kategorie za třicet korun – věci z limitovaných kolekcí například Twilling saga.


* Produkty jsou na fotkách umístěny náhodně ne podle pořizovacích cen.


V nabídce byly i vůně, jejichž cenu jsem nezkoumala. Mimo Essence, Catrice a Manhattan se dala koupit i kosmetika Lirene nebo kojenecké oblečení a hračky.


Celkový dojem z akce? Tak půl napůl. Jsem ráda, že mám některé věci víc než o polovinu levněji. Co mi trochu vadilo, že se nedalo pořádně hnout a v klídku si věci prohlédnout. Při placení se dostával buď časopis Cosmopolitan nebo blog Essence. Já ho nedostala ani nevím proč.
Při odchodu jsem se ještě zastavila u krabic postavených na schodech. Zdarma jsem si odnesla další laky na nehty a vzorky některých pudrů.


Laky byly v balení po třech kusech a v té tmě jsem se dvakrát spletla a vzala si stejné odstíny. Teď už mají ale svého nového majitele J

Byl někdo z Vás také na výprodeji? Jaké jsou Vaše úlovky a chytáte se i na příští výprodej?

3 komentáře:

  1. Na tomhle výprodi jsem nebyla, ale mohlo to být zajímavé. A koukám, že si jela s vážně podivnými lidmi. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím kdy je dalšíí? A kde jsi to zjistila? děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Kdy bude další opravdu netuším. Viděla jsem pozvánku u jedné blogerky, ale na stránkách Essence na FB http://www.facebook.com/essence.cosmetics.czech.republic?fref=ts dávají ty pozvánky také. Najdeš tam i pozvánky z minulých výprodejů většinou jsou od sebe měsíc, dva ale i tři. Také se těším na další :-)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..