neděle 23. prosince 2012

Vánoční výhry

Tak nakonec to s koncem světa nevyšlo a tak zítra se budou nadělovat dárky. Možná trochu škoda, protože ač jsem objednala drahé polovičce dárky dostatečně s předstihem, Česká pošta prostě ani jeden nedonesla.  Pod stromkem tedy najde jen samé měkké dárky, které on naprosto nenávidí. No super! Nervy mám na pochodu, protože od rána slyším jen „Nechci měkký dárky, nemám je rád“.  Vánoce nemám už tak ráda a teď ještě tohle stěžování. Já blbá myslela, že je podstatné, že si někdo vzpomněl a má chuť Vás potěšit. Tady u nás asi ne!

Ale abych Vám to tu nehanila a nekazila Vaši Vánoční atmosféru tak přeladíme jinam. Nevím, zda jsem se Vám už pochlubila, že jsem před nedávnem vyhrála u Petry blendící štětec od Sigmy. Jestli už jsem Vám to vyslepičila dřív, tak mě omluvte, mám z něj prostě radost.

Dneska ráno jsem si vzpomněla, že na blogu Journal Of Twins běžela Vánoční soutěž s Biodermou a tak jsem se chtěla podívat kdo to nakonec vyhrál. A nebudete tomu věřit ale jméno výherce je moje!
No paráda! Je to takový Vánoční dárek a musím říct, že mám ohromnou radost. Ono totiž, abyste tomu rozuměli, ono mě pod stromkem žádné překvápko nečeká. U nás to totiž chodí tak, že si řekneme, co chceme a to dostaneme. V mém případě jsem si něco přála a mamka mi dala peníze, já to došla koupit a skoro jsem si to musela i zabalit. Proto na Vánocích už nic kouzelného nevidím.

No takže jsem se tímhle článkem vlastně jen chtěla pochlubit, že mi teď štěstí přálo a že jsem na dvou super blozích vyhrála úžasné ceny J

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..