úterý 4. prosince 2012

Vánoční Tag 12

Tenhle Vánoční Tag jsem si půjčila od Péti, která ho zpracovala na video. Já se na video necítím a tak to vezmu formou článku. Budu se snažit být stručná aby Vás to bavilo číst. Nebudu to tedy protahovat a jdu na to.

1.      Jaký nejkurióznější dárek jsi dostala a dala?
Tak abych pravdu řekla tak nic tak extra jsem nedostala, ale vybavuje se mi jeden dárek, který jsem dostala od tety a strejdy asi ve čtrnácti letech a to dvoudílné plavky se strašně vysokým pasem a navíc tanga. To byl dárek, který jsem absolutně nevyužila, protože jsem docela stydlín a na koupališti bych se s nahým zadkem nepromenádovala. A k dárku, který jsem dala? To si opravdu nepamatuji. Já nerada dávám zvláštní dárky, takže si myslím, že jsem ho nikdy nikomu nedala.

2.      Veselá Vánoční příhoda?
Nevím, jestli je to zrovna nějak dvakrát veselé, ale kdysi jsem k Vánocům dostala zlatý řetízek s přívěskem. Mamka mi ho přivázala na stromek mezi ozdoby a čokoládovou kolekci. Já dárky hledala jen pod stromkem a tak jsem si ho nesundala. Na Tři krále jsme stromek vyhodili do kontejneru a mamka se mě pak u oběda ptala, jestli se mi řetízek líbí a tím se přišlo na to, že zůstal zabalený na tom stromku. Bráška mě pak ve starých teplácích a bundě vysadil do kontejneru, a jak jsem tak přehrabovala ty stromky tak do kontejneru nahlídl bezdomovec a říká mi „Holka tam žádný jídlo není, já už to tu prohrabal“.

3.      Ideální Štědrý den?
No tak přála bych si se vrátit do dětství, aby ten Štědrý den byl zase pohodový, bez stresu a hádek a abych se zase těšila na přílet ježíška a na horu dárků co mi přinese.


4.      Nejoblíbenější Vánoční jídlo a cukroví?
Tak já mám strašně ráda salát, ale musí mi ho udělat babička, protože nevím proč od mamky mi prostě nechutná. Rybu si nedávám, takže místo ní kuřecí řízek, taky od babičky. A cukroví moc nemusím ale opět od babičky vždycky dostanu dortovou krabici plnou černoušků což je linecké cukroví zalité čokoládou a navrchu trůní vlašský ořech.

5.      Je nějaká osobnost, kterou by sis přála najít pod stromečkem a co by si s ní dělala?
Já se přiznám, že nějaká osobnost mě ani tak neláká, ale strašně bych si přála mít pod stromkem svého dědu, který před čtyřmi lety zemřel. A co bych s ním dělala? Povídala, sedla bych si mu na klín a řekla mu, že ho mám strašně moc ráda.

6.      Nejoblíbenější Vánoční barva?
S Vánoci mám spojenou červenou, zlatou a zelenou, ale že bych tyhle barvy nějak milovala, to ne. Prostě když se řeknou Vánoční barvy, vybaví se mi tyhle tři.

7.      V jaké barvě budeš mít letos stromeček?
Tak já stromeček nezdobím, co zemřel děda. Zdobí ho mamka a popravdě netuším ani jakou barvu jsme měli loni, ale matně si vzpomínám, že máme spoustu červených a zlatých ozdob tak buď bude červený, zlatý nebo červeno-zlatý.

8.      Nejoblíbenější Vánoční pohádka/film?
Já začnu filmem, protože na pohádku si zrovna nemohu vzpomenout. Strašně ráda koukám na Sám doma. To je prostě klasika, u které se zasměju i po padesáté. Z českých filmů mám ráda S tebou mě baví svět a na tu oblíbenou Vánoční pohádku si opravdu nevzpomenu.

9.      Kde bys chtěla slavit Silvestra a kde ho budeš slavit?
Silvestra bych chtěla jednou oslavit v Paříži a letos asi budu doma, protože bydlíme na kopci a já chci o půlnoci zachytit na foťák ohňostroje z okolních vesnic.

10.  Máš nějaký vysněný dárek?
Kdyby to bylo možné, přála bych si, aby se mi vrátil děda. Je to nemyslitelné a tak se přesunu na splnitelné přání a to bych chtěla najít pod stromečkem prstýnek s modrým kamínkem.

11.  Opila ses někdy na silvestra?
Vím, že jsem se opila loni u kamaráda a to po panáku vodky a lahvi růžového Lambrusca. V deset hodin jsem byla doma v posteli a vstala až na půlnoční ohňostroj.

12.  Jaký bude tvůj letošní Vánoční outfit?
Tak o tom jsem ještě vůbec nepřemýšlela. Většinou jsem to vyřešila šaty a tak to asi letos bude stejné.

Já doufám, že jste se moc nenudili a že jste dočetli až sem. Děkuji Vám za přízeň. <3



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..