pondělí 26. listopadu 2012

Senza box

Jsem si vědoma, že valnou většinu z Vás už to otravuje, ale i tak Vám o něm chci napsat. Jsem hold holka zvědavá a musím téměř všechno vyzkoušet, abych si udělala vlastní názor. Objednávala jsem si už říjnový, bohužel až ve chvíli kdy se muselo zapsat do pořadníku a čekat jestli se na mě usměje štěstí. To se sice usmálo a přišel mi mail, abych potvrdila, že o box opravdu stojím, ale jelikož jsem počítala spíš s telefonickým kontaktováním tak jsem si mail přečetla až týden po jeho obdržení a tak jsem propásla lhůtu pro potvrzení.  Tak tedy pokus číslo dvě a mám ho konečně doma.

Dneska bych se zaměřila spíš jen na celkový dojem a obsah boxu než na popis jednotlivých výrobků a recenzi si nechám na další dny, když to za to bude stát. No, i když špatnou recenzi bych taky mohla popřípadě vyzkoušet. Zatím snad píšu jen kladné.




 Figs&Rouge:100% čistý,přírodní,bio balzám na rty,obličej,ruce či celé tělo:8g,135 Kč


K dostání ve dvou příchutích a to třešeň-vanilka a peprmint-tee tree. Měla jsem tu smůlu, že na mě vyšel peprmint, který má tak silné aroma, že si nedokážu představit mazat si balzámem obličej natož celé tělo. Na rty ho asi taky moc neužiju – má příšernou chuť. Možná tak jako náhražku Tygří masti až budu mít ucpaný nos.

                                                                       
Label.m: Treatment Shampo: 300ml, 287 Kč

Profesionální vlasová kosmetika, která se používá v kadeřnických salonech. Mám z něj ohromnou radost. Třeba bude mít na moje nezkrotné vlasy dobrý vliv a budu vypadat jako krasavice z reklamy.

Green Line: Odličovač očního make-upu: 125ml, 85 Kč

Dvoufázový odličovač očního make-upu s vitamínem E a s výtažkem mandle a ginka. Tak na ten se vyloženě těším. Zatím mi moc odličovačů nesedělo, tak že by tenhle?
Lavera: Přírodní korektor Trend sensitiv: 6,5ml, 249 Kč


Slibuje maskování začínajících vrásek, stop únavy a drobné nedokonalosti. No uvidíme, jak si poradí s kruhy pod očima. Určitě Vám dám vědět.

  
Chi: Vlasové hedvábí Silk infusion: 177ml, 390 Kč

Obnovuje strukturu vlasů, dodává jim lesk a používá se na konečky bez oplachu. Že by konečně něco, co by předcházelo třepení? Jsem hodně zvědavá co na to moje vlasy.




Tetesept Relaxation: Mořská sůl do koupele k uvolnění a relaxaci: 80g, 27 Kč






Voní po citronové trávě a levanduly. Hrozně mě mrzí, že nemáme vanu ale jen sprcháč a tak ji někomu přibalím k dárku pod stromek. Nebo mě někdo necháte relaxovat ve Vaší vaně? Co? Nějaký dobrovolník?






Celkově jsem z boxu nadšená všechny výrobky určitě vyzkouším. Jediné co mě mrzí je příchuť balzámu a to, že nemám kde využít sůl do koupele.
* Omlouvám se za přetočené fotky, prostě mi to nejde obrátit.

5 komentářů:

  1. O tom odličovači jsem teda moc dobrého nečetla, ale když jsem zkoušela na ruce - dopadl moc dobře, otázkou je, jestli nebude pálit v očích, uvidíme. Jinak máme taky sprcháč, s manžou jsme se dohodli, že si uděláme společnou relaxaci ve vaně jeho rodičů, jedeme tam na Vánoce ;o)
    Jinak můj článek o listopadovém Senzaboxu:

    http://cnbymiisha.blogspot.cz/2012/11/muj-prvni-senzabox-shrnuti-test-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem do včera o tomhle odličovači neslyšela a tak jsem ho hned vyzkoušela. Je teda pravda, že jsem si ho na tamponek dala asi zbytečně hodně a oko si vyplavila což moc příjemné nebylo a ke všemu je hodně mastný což teda na první zkoušku nic moc. Připadala jsem si jako bych měla v oku mastičku.
      Článek si určitě přečtu.

      Vymazat
  2. Máš moc pěkný článek.A tvůj blog jsem si zamilovala jen tak dál.Máš úžasný blog už jsi vyzkoušela něco ze Senza Boxu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za moc milý komentář. Ze senza boxu momentálně testuji šampon a vlasové hedvábí a v počítači už mám přichystanou recenzi na odličovač ke které musím ještě dodat fotky a do konce příštího týdne chci stihnout i korektor od Lavery, tak snad ti recenze udělají radost.

      Vymazat
  3. Mě tenhle box vůbec nezaujal. Odličovače a korektoru jsem se zbavila, balzám je fajn, ale jako odvařená z něj taky nejsem. Šampon a CHI jsem ještě nepoužila a sůl byla prostě sůl :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..