pátek 7. září 2012

Zpátky v pochmurném Česku

Tak jsem zpátky z dovolené v Tunisu a musím se hned na úvod přiznat, že nemít tu milovaného přítele bez váhání tam zůstanu.



Počasí bylo víc než letní, moře krásně průzračné a mělké, písek připomínal spíše hladkou mouku a atmosféra byla spíše rodinná. Personál v hotelu byl milý a ochotný. Animátoři odváděli svou práce víc než dobře a tak nebyla nouze o smích ani o zážitky.



Navštívili jsme místní Zoo, není to sice jako u nás v Troji nebo ve Dvoře Králové ale za prohlídku stála. Součástí bylo i vystoupení lachtanů a delfínů.






Co se týče jídla trochu to pokulhávalo a to zejména proto, že jsem musela vše ochutnat a pak to podle toho vypadalo. Zákonitě se mi muselo udělat zle a tak jsem se pak již krotila a po požití velbloudího masa se držela už jen pokrmů, které znám –vajíčka-špagety-brambory-ryba.




Na typické trhy jsme nezavítali, omezili jsme se pouze na krátkou návštěvu nákupáku a pak hibaj zpět na pláž chytat bronz. Pláž se za 11dní pobytu stala mým druhým domovem, kde jsem se skamarádila s prodejcem cigaret Slahem s nímž jsem loučením před odjezdem oplakala.




Ještě že mě doma čekal můj milující přítel jinak bych tam určitě zůstala a dál si užívala slunečných dnů a rozpáleného písku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..