neděle 10. června 2012

Růžová Praha

Omlouvám se za delší prodlevu, ale na začátku týdne mě postihla nějaká viróza a tak jsem se celý týden snažila vyležet, abych mohla včera absolvovat dvanáctý ročník Avon Pochodu proti rakovině prsu.
Včera jsem tedy s roličkou toaletního papíru (rozuměj papírové kapesníky), vyrazila na Kampu, kde nás celé dvě hodiny bavil Roman Vojtek, skupina Děda Mládek a rytmické bubnování.

Startovalo se ve dvanáct hodin.  Bránou jsem společně s kamarádkou prošla až patnáct minut po startu (tolik tam bylo lidí). Trasu dlouhou cca 4,5kilometru jsem ušla za necelou hodinu a půl i s přestávkou na náplavce kde zasahovala sanitka (co se stalo, netuším).

Ve Žlutých lázních začal boj o místo na sezení a taky o to kdo se dřív dostane na WC. Ona to není žádná sranda, když na troje záchody máte několik tisíc žen a v nejkratší frontě stojíte přes půl hodiny.

Tenhle rok byl opravdu rekordní. Trička byla vyprodána už čtrnáct dní před termínem pochodu (na startu i v cíli jich ale bylo zase dost). Netuším, kolik lidí se zúčastnilo pochodu, nikde jsem se toho nedočetla, ale v televizi (zprávy na Primě) říkali 25 000 lidí. Ráda bych uvedla, že tahle informace byla zavádějící. Prodalo se 25 000 triček, ale ne každý kdo ho zakoupil, se zúčastnil.  Před dvěma lety nás pochodovalo za zdravá prsa 11 000! Můj osobní odhad je 18 000 včetně obyvatel kočárků.
Každý si na obdrženou samolepku mohl napsat za koho pochoduje: Za manželku, babičku, tetu, přítelkyni, maminku, kamarádku, všechny holky, sestru, sebe, za zdravá prsa atd.. Já na svou nálepku napsala za šťastné konce všech nemocných...

Ale dost řečí tady je pár fotek ze včerejšího dne.

Po čtyřech letech účasti jsem poprvé dostihla hrošíka.

Moderování se ujal Roman Vojtek.


Je odstartováno.



Zrůžověl i pejsek.




A letí... Za štastné konce, za nadějné začátky..

Záběry z pochodu jste mohli vidět včera ve VIP zprávách. Ti z Vás, kteří neviděli KLIK, KLIK, KLIK!
(účast podle policie ve VIP zprávách je uváděna 17 000) kolik nás tedy šlo ? :-D


Ještě jsem Vám chtěla ukázat video z vypouštění balonků, ale nejde mi nahrát, tak TADY odkaz na video z youtube od jiného účatníka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..